Amanda Olsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda - 9 februari 2013 10:45



Igår hade jag en tjockisdag, kände mig stor och otumplig, tighta byxor och en uppblåst mage.
Ful ska jag väl inte säga, kände mig rätt fin i min nya kappa ;)
På samma sätt som man ska välja kläder efter väder måste man välja kläder efter humör.
Trivs man i sina kläder, känner man sig bekväm, o då ser man snygg ut =)


Sofi Fahrman. Snygg hon är! och vilka snygga men sköööna kläder. Skulle lätt kunna kopiera outfiten rakt av om bara kläderna passade på mig :P

Bilden under är Tuva . Vill ha klassiskt randigt. och sköna mjukis! Det är fan underskattat =)
Ibland kan jag dock erkänna att vill man va fin får man lida pin, man kan inte gå i mjukis året runt ;)


nehe snart ska jag dissa min så in i he..... me..vääääärk. och ta med mig Sara in till stan.
Hoppas jag inte hittar allt för mkt kläder, har jag nog inte råd med :P

Ha de fint, heeej




   

Av Amanda - 4 februari 2013 01:01



Har inget emot att göra lite reklam för denna tjej, Alexandra.
Men å andra sidan vill jag erkänna att jag mest vill visa denna svarta kappa med skinn nertill.
Som mamma köpte hem till mig från Västervik för 149:- .
Ordinarie pris, 899:-, vilket gör mig ännu mera nöjd =)

Det är tom så att jag börjar längta ännu mer efter våren.
Har köpt ett par nya pjuks också. Fint att jag börjat ladda upp vårgarderoben litegrann   



Alexandra 
       

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards