Amanda Olsson

Direktlänk till inlägg 19 januari 2013

I close my eyes, and I can see a better day

Av Amanda - 19 januari 2013 14:09



***



Hey yo mannen!
Alltså dessa 3 dagar har gått lite upp o ner. Dagen innan tentan, sjöng jag för mig själv o kände mig allmänt lycklig. Igår va nog den mest psykiskt påfrestande dagen på länge. Satt 5 h på en skittenta, hade endast med mig lite frukt och ont i magen på de. Kändes som de längsta 5 timmarna i mitt liv typ. Efter de kände jag mig totalt utmattad, precis som att jag gått in i väggen. Saras bil krånglade så stod i kylan o försökte få igång den ngn timme, innan vi fick gå till malin för att njuta av tacos o dumle. De va fint, kändes som att mamma pyssla om oss litegrann:) sen gick vi hem, jag åt ännu mer (efter 3 tacos) ojoj de tog aldrig stopp. Sen lyssna jag på justin bieber när han sjunger  "I close my eyes,and I can see a better day" de kändes precis så, jag grät lite på kvällen (som sagt en psykiskt jobbig dag med annat skit i tankarna också) o såg fram emot en bra dag imorgon!
och precis så, hemkommen från stan efter lite shopping och känner att dagen kunde inte ha startat bättre!
Nyshoppat ett träningslinne, löparstrumpor och även en sportig tröja på gina! YEY!!! :D


Känns kanske inte likt mig att visa en bild på magen. Magen är något jag oftast känner mig rätt onöjd med. Idag känns den lite småfet, men denna bild va dock i förrgår. och då kände jag mig iaf lite fit, för att vara mig.
idag känner jag mig glad, och stark!! därför vågar jag lägga upp den. Jag bara säger de, man måste få lov att känna sig lite nöjd ibland utan att nån annan har nåt emot de. och jag vet själv varför jag lägger upp den. Uppmärksamhet, rolig grej, eller för att jag ska kunna jämföra med mig själv. Som sagt, inge facebook eller insta på den:)
Men idag ska jag äta både godis och chips, dricka en massa alkohol. Men nästa vecka är en sockerfri sådan!
och funderar på att ta en snabbsväng till gymet idag med. Nu jääävlar kööör vi!




***


 
 


**

Puss.

 
 
Ingen bild

Johanna

19 januari 2013 14:44

Skitsnygg. Å skitsnygga ben. Jag jobbar på för den magen. Men kom hem snart å spring

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 9 februari 2013 10:45

Igår hade jag en tjockisdag, kände mig stor och otumplig, tighta byxor och en uppblåst mage.Ful ska jag väl inte säga, kände mig rätt fin i min nya kappa ;)På samma sätt som man ska välja kläder efter väder måste man välja kläder efter humör.Trivs ma...

Av Amanda - 4 februari 2013 01:01

Har inget emot att göra lite reklam för denna tjej, Alexandra.Men å andra sidan vill jag erkänna att jag mest vill visa denna svarta kappa med skinn nertill.Som mamma köpte hem till mig från Västervik för 149:- .Ordinarie pris, 899:-, vilket gör mig ...

Av Amanda - 28 januari 2013 01:11


  Här är ett av mina fynd på Vero Moda, dit jag vanligtvis aldrig går in! 150 :- , hade kostat 650 :- . Känns allt fint de. O jag fick en svart lite längre kavaj, men skinnarmar. Mumma;)Nehe sova snart, imån blir de upp o göra nåt vettigt av dagen. ...

Av Amanda - 28 januari 2013 00:36


  Hej hopp!Idag svängde jag förbi maxi o köpte mig en mintgrön frukostskål, funderar på o köpa i rosa o lila med, 2 st i varje färg, pastelligt o vårigt, o så blir de mkt roligare o äta ;)Jag är ett litet fan av porslin. Muggar next! Kollade på lyxf...

Av Amanda - 27 januari 2013 01:04


  Kommit underfull med att jag nästan skäms över min blogg ibland. Nästan bara ni som känner mig ut o innan som vet om den. För att folk ska få förutfattade meningar om mig? att jag är en IQ-befriad egotrippad tjej? eh jag vet inte, men hur va de dä...

Ovido - Quiz & Flashcards