Amanda Olsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda - 21 juli 2012 23:53

 



Hej hej puddingar!!

tänkte mest in o säga hej :)
borde sova nu för ska jobba 7-14, 17-21 imorgon.
synd att jag inte gick dagsturen för då hade jag hängt med Catta o gänget till Strand, hade varit supernice!
Lite alkohol och skaka rumpa är välbehövligt ibland! Är dock ledig 3 sista helgerna så...
O typiskt att Sara jobbar just de helgerna, vatuusan :)
men är de sånt här regnväder som de varit kan jag lika gärna jobba. jag är den som vill jobba när jag ändå jobbar. Ledig kan jag vara när solen sticker fram eller nåt annat kul händer.
Har bokat en date med Filippa en dag snart. Mysigt. Henne träffar man inte allt för ofta. 
Sen blev det en allt för kort visit hos Sara o Elliot häromdan så får bli snart igen.
Skönt att hinna med att bara ses lite så. sånt som inte blir av när skolan är i full gång.
Konstigt ibland har man för många vänner som man inte hinner med, ibland har man knappt nån.


Förresten. Råkade se att min favoritbloggerska befinner sig i Kalmar på en uteservering.
vad gör jag här? haha  ;)


Godnatti natti




Av Amanda - 11 juli 2012 19:41

 



Hej hej! tyckte de va dags för en uppdatering innan denna blogg dör ut. såg att malin kommenterat för typ en vecka sen: Uppdatering! så de blev en bild på henne, o emma sen midsommar. Sicka fiiina brudar!
Midsommar va riktigt fint. Solväder nästan hela tiden. och med en cider i handen och man bara njöt flera ggr om =) Det va roligt, men de va längesen nu.

Vart tog de fina vädret vägen? Regn regn , fint väder (och jag blir sjuk) = sover, sen jobba sen regn.
Jag vill ha riktig sommar, inte ens hunnit använda mina sommarkläder än ju. Min lila kjol ligger fortfarande oanvänd.

Nu jobbar jag två dagar till sen blir det nog Kalmar en sväng. kalas för Rommis på lördag som fyllt 3 år , och på söndag Viktorialoppet. om jag kan springa, hostar fortf konstant :/
och så är jag sugen på fest. eller mest på att hitta på allt möjligt roligt när man kan.
Tog fram almanackan igår och planerade när jag skulle hinna festa, o när jag skulle hinna hitta på nåt skoj.
Man hinner ju inte så värst mkt när man slutar så här vid fyra har jag märkt =)
och denna veckan är det prioritering, VILA. för jag ska bara känna mig pigg som en nötkärna helst redan imån.

Puss puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards