Amanda Olsson

Direktlänk till inlägg 14 januari 2013

min lilla daimkula

Av Amanda - 14 januari 2013 00:47

 


Denna va så pass god, att den är värd att även visa upp på bloggen ;)
Mamma gilla den tydligen inte, men alltså kokosboll fast ngt kladdigare. med massa choklad med daimkulor runt, de satt som ett smäck!

Tagit lite pauser som att surfa runt på massa onödigt i plugget.de behöver man. men så får man besök, och osocial som man kan va i tentatider så kollade hen på tv o jag pluggade, haha. trevligt. men det va liksom villkoret ;)
Alltså ibland förstår jag varför ordet hen blev till, de kan bli ett sånt jäkla liv ibland om det är en han eller hon.
Spelar roll.
Manliga eller kvinnliga vänner.

Som sagt, osocial. men i fredags blev det en kort utgång. vilket va lite roligt. alltså ni har väl sett videon jag lagt ut på facebook? Det va ju sjukt roligt, o jag har tappat räkningen på hur många gånger jag sett den, haha.
Ni som inte gillar har trrrrrrååååkig humor ;-)

och en sak till. Jag fick personlig intruktör på gymet i fredagskväll. Blev kvar i 2h. Lite tips och kul när man slapp träna själv, när "jag säger inte namn" dissar för vädret, haha ;)
Iaf. Ibland är de trevligt att vara lite social, vilket inte alltid betyder att man raggar må jag säga!
Jag är könsneutral. hmm eller? killar är som sagt lite speciella , höhö


Godnatt mina vänner!!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 9 februari 2013 10:45

Igår hade jag en tjockisdag, kände mig stor och otumplig, tighta byxor och en uppblåst mage.Ful ska jag väl inte säga, kände mig rätt fin i min nya kappa ;)På samma sätt som man ska välja kläder efter väder måste man välja kläder efter humör.Trivs ma...

Av Amanda - 4 februari 2013 01:01

Har inget emot att göra lite reklam för denna tjej, Alexandra.Men å andra sidan vill jag erkänna att jag mest vill visa denna svarta kappa med skinn nertill.Som mamma köpte hem till mig från Västervik för 149:- .Ordinarie pris, 899:-, vilket gör mig ...

Av Amanda - 28 januari 2013 01:11


  Här är ett av mina fynd på Vero Moda, dit jag vanligtvis aldrig går in! 150 :- , hade kostat 650 :- . Känns allt fint de. O jag fick en svart lite längre kavaj, men skinnarmar. Mumma;)Nehe sova snart, imån blir de upp o göra nåt vettigt av dagen. ...

Av Amanda - 28 januari 2013 00:36


  Hej hopp!Idag svängde jag förbi maxi o köpte mig en mintgrön frukostskål, funderar på o köpa i rosa o lila med, 2 st i varje färg, pastelligt o vårigt, o så blir de mkt roligare o äta ;)Jag är ett litet fan av porslin. Muggar next! Kollade på lyxf...

Av Amanda - 27 januari 2013 01:04


  Kommit underfull med att jag nästan skäms över min blogg ibland. Nästan bara ni som känner mig ut o innan som vet om den. För att folk ska få förutfattade meningar om mig? att jag är en IQ-befriad egotrippad tjej? eh jag vet inte, men hur va de dä...

Ovido - Quiz & Flashcards