Amanda Olsson

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda - 25 april 2012 10:55



Pappa visste att jag ville ha denna fina spegel, så han ringde till mig o sa att den va på rea nu. 300 kr.
Tur att du tänkte på mig papi. Tror jag måste slå till. Ovanligt att jag säger de.
Men jag saknar faktiskt en helspegel, o jag tycker den är så fin. sen är den lite stor, men får väl allt köra bort TVn från golvet:) eller vad tycker ni?

Vill fixa iordning lite nu,jag vill trivas i mitt hem, man vet inte när man får den chansen nästa gång;)
och så måste jag sätta upp nåt på väggarna. Ska ta mig i kragen o förstora upp pussbilden på mig o Romeo nån dag.

Vill ha lite "större" grejer nu..
Bra löparskor
En cykel
TV
Systemkamera (får nog dock vänta ett tag)

Men hittar ni nåt av de till bra priser, säg till.
Och vill ni vara med och shoppa, säg till.


=)



Therez bild
 
 

 
Av Amanda - 23 april 2012 20:24




Den här toppen gillade jag! och så måste jag nästan köpa ett par vita jeans till sommaren.
Och så finns det ett par på gina nu för 199 kr, de är ju som hittat. borde va snabb, innan jag ångrar mig.
och när jag precis såg bilden på Angelica Blick så blev jag inte mindre sugen. Jag har dessutom exakt en sån kavaj som hon har där ;)


Tänk om jag skulle kunna bli en riktig pudding alltså, haha


 

  Angelica .

Av Amanda - 23 april 2012 12:41



 Förra sommaren i Turkiet!
Det hade inte varit fel med lite färg på kroppen alltså. till sommaren .. 
om jag blir brun skulle jag vilja köra på helvitt i sommar. har en outfit att visa upp sen:)

Kommer sakna Turkiet i sommar. de va så himla härligt. o vi hade så roligt sara o jag med alla kioskmongos o bitterballar :)
måste planera in nåt roligt till sommaren alltså. mitt mål är att ha roligare än förra sommaren. men att slå turkiet blir svårt :) iväg o bara njuuuuuta. Love it.

På ett sätt längtar jag till sommaren, men ändå inte..
Jag trivs rätt bra som de är nu ändå..
och blir det sommar så går det ju över lika fort..
bättre att börja njuta redan nu.

Funderar på att följa med klassen till badhuset imån. men det finns något som säger emot.
och de vet nog alla vid de här laget vad det är.
Men ångest för fan gå o dränk dig!!


:) Puuuusss.
 

 
Av Amanda - 21 april 2012 17:11

 

  Igår va jag o Rommis på Leos lekland. Jag tror nästan jag tyckte de va lika roligt som han, haha.
Iaf om man hade åkt alla dessa roliga rutchkanor som fanns, men Romeo gillade mest bollhavet.
Han grävde ner mig under alla bollar. sen tog han bort bollarna från bara ansiktet o pussade mig två gånger :)
Sen lät jag honom gå lite i vattenpölarna hem. Så sjöng jag vi har varit på leos lekaland. o romeo: jippi!  tog med han på bibblan en snabbis. Han tog ner mössan över hela ansiktet när vi skulle hälsa på Sara o Olivia. haha.

De va kul o vara barnvakt iaf. De gick rätt så smidigt, tom o byta blöja på leos. och få han därifrån.
Världens finaste lilla kille =) 

Av Amanda - 21 april 2012 16:10


Gör en Lisa "left eyed" Lopez på honom så fort du kan....
Krossa alla fönster, slå in hans dörr
Låt honom veta att inget är som förr
Säg som det är nu
Finns ingen väg tillbaks för nån som är en looser
Ett riktigt jävla as


Ta honom i gränden, på vägen hem
Hela världen vet att hans sista chans är bränd
Så krossa alla tänder, en efter en
och om han inte fattar
Börja om igen.. 


Usch vad hård jag låter.. men låten får mig pepp. den får mig att känna mig så jävla bra..
ligger nerbäddad i sängen. jättemysigt. inte jättepeppande. men iaf.
Även om det inte alltid går bra för mig så är jag iaf glad för andras skull.
De är viktigt för mig.
" jag är snäll men de är ta me fan fåren på Öland också"
jag uppskattar iaf snälla människor. och jag ska bli bättre på att uppskatta mig själv.
Snart är jag så jävla på G!
Snart snart snaaaaart....




*** 


Av Amanda - 17 april 2012 22:07



Titt så sött :)


 Jag bjuder på en till!

Har varit en bra dag idag. Den började med att jag försov mig lite. Gjorde mig klar på ynka 30 min. wow.
Åt sconesfrukost hos Emelie och med catta halv åtta. så gott o mysigt.
Föreläsning till 9- 11.30
Hem o lagade mat och åt.
Bibblan 14.30 - 17.00
Åt. Pluggade en timme till.
Sprungit en mil.
Nu har jag kollat kort o bloggat. bör äta, och så ska jag nog läsa igenom hemtentan innan kvällen tar slut. sen äntligen, så är den klar.

WOW! 

Av Amanda - 17 april 2012 21:30



Hahah.. nu bjuder jag på mig själv ska jag ta o tala om. Hittade 6 bilder på min kamera där jag står med kameran och tar kort på mig och alla andra.. Mitt smile ser ut att bokstavligt talat ha klistrat fast!!
Kunde jag inte ha lärt mig att göra någon annan pose under kvällen, hahah... men som sagt, jag va glad o jag kanske bjuder på ett skratt.

Det finns betydligt värre bilder på min kamera om man säger så..
När jag såg alla korten insåg jag att jag va ganska full, de hade jag visst glömt bort ;P

och johanna, du frågade vad som hänt.
Det va så här. Micke hade tagit min nyckel, för han sov på min soffa.
Emma hade min mobil i sin väska, o åkte hem med den.
Min kamera följde med lite överallt, men inte hem.
Av en anledning fick vi skynda oss ut från festen, o då hann jag inte leta rätt på varken jacka eller skor.


Tjihi.






 

 

 

Av Amanda - 16 april 2012 01:57

    


 Igår va vi på 50-talsfest. Det va verkligen nåt utöver det vanliga. Skitroligt. Dansade bugg tills det va dags att gå hem ;) Dagen idag har däremot varit jobbig.
Vet egentligen inte om jag borde skriva de här, men jag kom hem utan nycklar till lägenheten, utan mobil, kamera, jacka och skor. Kan låta värre än va det är, jag hade nästan koll på läget. Mina vänner fick ansvaret när jag inte hade någon väska. dumt:P Jag får ta de om jag nu blir kallad "röda faran", haha..


Kul vart de iaf att träffa alla!
Godnatt
 

Ovido - Quiz & Flashcards